„Śmierć myśli” będąca połączeniem medium rysunku i video, została zrealizowana we współpracy z Radim Labudą. Reagując na obrazy video projektowane na papierze artystka pisze, zamazuje i wyciera wyrażenia, zebrane na przestrzeni czasu. Odnosi się do cytatu z „Golema” Gustawa Meyerinka, w którym mowa o łapaniu ryb. Ryba jest śliska, trudna do uchwycenia. Tak samo dzieje się z myślami. Słowa pisane są po to, aby przywrócić łączność między ciałem i umysłem i uciszyć wewnętrzny dialog poprzez schywtanie myśli.
Realizacja ta jest eksperymentem, który ma wskazać jak można przedstawić praktykę medytacji poprzez symboliczne uwalnianie towarzyszących nam codziennie refleksji. Improwizowana gra skojarzeń ma na celu zadanie pytania na temat kondycji człowieka.
W sztuce performance, instalacjach, filmach, rysunkach i tekstach artystka posługuje się złożonym językiem wizualnym, koncentrując się przede wszystkim na kobiecej tożsamości.Studiowała u Vladimíra Skrepla i Jiří Kovandy na Praskim Uniwersytecie Sztuk Pięknych (2007-2012) i u Ulrike Grossarth na Uniwersytecie Sztuk Pięknych w Dreźnie (2012-2014) otrzymawszy stypendium Niemiecko-Czeskiego Zukunftsfonds (2015). W 2017 przebywała na rezydencji w Art in General w Nowym Jorku finansowanej przez Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki.
W 2018 nominowana została do nagrody Jindricha Chalupecky’ego, a jej prace zaprezentowano na wystawie zbiorowej w Galerii Narodowej w Pradze. W tym samym roku zrealizowała Exit The Loop, projekt fasady dla Kunsthalle Prague i otrzymała nagrodę Kupferstich-Kabinett za realizację będącą dialogiem z rysunkami i grafiką Rembrandta.
Dwukrotnie nominowana do nagrody dla młodych czeskich artystów (2014, 2015). Jej prace prezentowano w cyklu wystaw „Somewhere in Between – Contemporary Art Scenes in Europe” w Contemporary Art Centre (Ryga), Bozar (Bruksela) i Bunkrze Sztuki (Kraków). Uczestniczyła w wystawach zbiorowych w House of Arts (Brno, 2016), Label201 (Rzym, 2015) i Muzeum Współczesnym (Wrocław, 2016). W 2016 roku zrealizowała „Wirtualna jaskinia i złota klatka” w Zwitschermaschine w Berlinie w ramach Berlińskiego Tygodnia Sztuki i wzięła udział w wystawie zbiorowej „Dekalog IV” (kurator Eugen Blume) w Guardini Galerie, Berlin (2014).